My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Thursday, January 6, 2011

Babak cinta yg puitis dan sadis..

Babak Puitis-->Mase Mule2 bercinta:

Kring kring... (telefon pakwe 15kali, x angkat2, msg 4 5 kali x berbalas)
Sejam kemudian:
Pakwe: Sorry syg... tadi main badmninton dgn kawan2.. x sedar syg call n msg..
Makwe: alah... awk ni kan.. asek main badminton smpi lupakn sy..xnk la mcm ni...
Pakwe: ok2.. tak3.. lepas ni x buat da... kalo awk x suka saya main badminton.. saya xkn main da selame2nye  (sweet talker--> biasenye yg ni janji kosong je, jgn pecaya!!!)
makwe: ala sweetnye... i love you darling.. (tertipu.. haih..), xpe.. awk boleh main badminton..tp before tu, msg la saya dulu k...
Pakwe: ok..thanks sebab memahami minat saya...i love u!!!

Babak Sadis--> Setelah masuk setahun lebih2 skit bercinta...

Kring2.. 90 kali kol.. x angkat, msg 40 kali x balas2..
Pakwe: sy main badminton td..de pe?
Makwe: Xkan la x bleh jwb call n msg langsung.. at least bitau la nk main badminton ke pe kn..
Pakwe: Serabut la awk ni.. sukati saya la nk bitau ke ape.. adoi...awk ni x phm sy lgsung.. bosan!!!
Muke makwe terkedu ketika membace msg... air mate mule la begenang..kne plak time2 tu tetibe roommate ke housemate duk pasng lagu siti nurhaliza, bicara manis menghiris kalbu jd lagu background.. mmg air mate mengalir deras la.. xleh nk stop2 smpi besok pagi..  haih..ape la nasib..

katekan tidak kepada lelaki poyo sebegini wahai gadis2 semua... usah dilayan.. buang karan je..
Kerie berkata..."Ah.. layang aku ke mung.."

Babak ni mang salu jd bile kite da lame couple..
poyo gile la mamat mcm ni...
kerie mang rejek awl2 oke...
slmt jalan.. boleh bla.. jgn dtg2 yer..
(beremosi yg agak melampau nmpknye kerie.. ngehehe.. :D)
kpd jantan2 yg spesis mcm ni.. kalo stakat perangai mcm ni,
tiga suku dan poyo2 ayam..
sile jgn nk mengorat pompuan yer
buat skt ati org jer..
ingat la.. balas sme balas..
Allah maha adil...

No comments: