My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Saturday, April 27, 2013

Successful event of the year: Asylla Blow-Out Sale.

Hellloooo...

Assalamualaikum everyone,

Hari ni kerie nak update sikit pasal event yang telah berlangsung pada hari ahad dan isnin tempoh hari. Alhamdulillah asylla blow-out sale bleh dkatekan sebagai successful event bagi pihak penganjur. Kerie dan kawan-kawan yang telah bertungkus lumus termasuk big boss rasa berpuas hati dengan kejayaan event ni. alhamdulillah... Thanks to all customers and bloggers yang datang join event kitorang. Sangat meriah dengan kehadiran korang semua. Untuk pengetahuan semua, blogger-blogger yang hadir termasuk lah cik mek molek fatin suhana and yuyu zulaikha. Dapat jugak kerie bersua muka bersenyum simpul dengan mereka. Malangnya tidak dapat berborak kosong panjang lebar sebab kerie busy pada hari kejadian.

Sepanjang event berlangsung, kerie dapat menimba berbaldi-baldi pengalaman dan ilmu baru tentang kehidupan. Macam-macam ragam orang kerie jumpe tapi, ape pun semuanya disimpan rapi dalam hati. yang baik dijadikan ikutan yang buruk shoh shoh buang jauh-jauh.

Ok lah kerie taknak berleter panjang lagi dah.. moh kite tengok gambar di hari kejadian. tak banyak sangat pun yang kerie snap.. sebab kerie sangat busy di hari kejadian. :)

Gambar ni ditangkap oleh ayah najwa hanani, si gadis manis.. Dapat jugak amik gambar dengan yuyu zulaikha. tapi fatin suhana tak sampai lg time ni.. :) 
Ini lah orang kuat yang bertungkus lumus. Yang gambar kerie paling kiri tu kerie dengan big boss a.k.a kawan rapat kerie. Comel kan? hihi. pakaian staffs asylla pada hari kejadian ditaja oleh asylla collections and design. satu cara nak promote kan baju sekali, boss n staffs jadi model. ekekeke.... 

Semalam boss belanja kitorang dinner kat the manhattan fish market. sangat yumm makanan dia n air sweet alabama dia. Thanks boss!! Selepas ni kitorang bakal mengadakan event besar lagi yang akan berlangsung pada 1 june 2013. yeayy!! selamat bekerja keras ye asylla team! hehe.. Ok lah sampai sini dulu penulisan kerie. sambung lagi di kemudian hari. babai, assalamualaikum.

3 comments:

Yuyu Zulaikha said...

laaaaaa.. yang tu paradise girl rupanyaaa! T__T. baca belog je, tapi yuyu tak dapat cam. tskk T_T ruginyaaa

Paradise Gal said...

yelah yuyu.. selalu dgr cite pasal kamu dari iena mansor. inshaaAllah nnt kalau ade hari kite berjumpe lagi. :)

naaisyah S said...

Wah... bestnyaaaaaa >.<