My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Wednesday, June 29, 2011

Mata ketumbit, hati gembar gembur riang...

Assalamualaikum...


how are u everyone.. ?

kerie menulis lg.. excited x?

public pon menjawab: Tak!!!!

ala... hampa la kerie mcm ni... huhuhu...

ok2.. tak kesah la. kerie cume nk mengadu je kt blog a.k.a public diary yg hari ni ketumbit kt mata kerie kelihatan ketara. spt suda sepet sebelah saje mata ini. da la skt gile, bukan stakat mata skt, dgn kepala kerie skali skt. sib baik smlm da pg clinic uia, doc yg terlebih "baik hati" tu tlh memberi ubat tahan sakit atau lebih dikenali sebagai pembunuh sakit. kerie pon ape lg, telan la ubat tu. kerie ni mmg tak tahan skt.. silap2 boleh membunuh org la sbb da tak tahan sgt.. huhu...

nk tgok gmbr mata ketumbit tak? mmg buruk.. jgn gelak, ejek or ktuk tau! kutuk lam hati pon tak bleh! lau nk kutuk, dlm fikiran je boleh.. tau??

ini la mate kerie yg ketumbit.. huhu.. takut bsok jd betambah besar.. tamau..!!
td nk pg shop ngn cafe malu je jalan tunduk2. kang org nmpk kne ejek. silap2 kene tuduh mata bengkak sbb nangis gaduh ngn pkwe. tade2.. mne ade nangis gaduh ngn pkwe. ni ketumbit la...

mse tgh jalan nk pg shop tghari td.. hati tgh tak sedap sbb mate berketumbit... skali,chan!!! ternmpk tiga ketul makhluk sgt comel kt mahalah kerie. alahai sayu hati tgok.. smbil sayu2 tu, hati gembar gembur riang melihat keletah si comel2 terbabit. haih..geram takleh nk ckp la.. terus pg gomoi. hahahaha.. nk tgok tak gmbr si comel2 tersebut? ha.. ni bwah ni kerie upload ek.. cube teka pebende tiga ketul comel tu??? boleh agak dak??? hehehe.. ok lets see...

mama..alahai comel nye syg sgt kt baby dia
ommo..tak leh tahan tgok ni.. comel sgt!!!
sayu je tgok.. meruntun hati. nk bela bole?
alololo... adoi la.. comelnye kamu. aku suda jatuh cinta sama kamu
manja nye dia... mmuahhh.. cium skit!
baby mmg comel! tak kire la, baby manusia ke baby kucing. buat hati riang sje melihat.

comel kn?? ha.. gembar gembur tak hati korang tgok. haih rse mcm nk kidnap je baby2 meow ni.. tp kerie sian kt mak dia.. jd dgn itu bia je la mak dia yg bela. nnti kerie bg mknan je kt mak dia, baby2 dia tak tau mkn lg.

bagi kerie kn, kucing ni comel dia boleh buat hati org meruntun. rase hilang sgale stress bile tgok kecomelan diorang ni. gembire riang hati jd nye. kan?? stuju tak?

kerie ade bnyk kucing kt umah. tapi hari tu salah sorang kucing kesayangan mati. sedih gils..siap nangis bengkak2 mata. mase kecik dulu. mama dia x sht, takleh bg susu kt dia ngn adik beradik dia yg lain. kerie, mak kerie n adik beradik kerie la yg suapkn susu untuk diorang. smpi kene cakar la.. tpi kerie tak kisah kene ckr. da biase.hmm..syg punye psl la katekan.

eh.. da pnjg ke penulisan kerie ni? heee...mmg terlebih excited kalo becite psl kucing ni. mklum la pencinta kucing la katekn. obses pd kucing. aiyooo!!!

k lah.. smpi sini sje entry kali ni. thanks for reading n following.. jgn marah kucing smpai pukul2 diorang tau, diorang tu makhluk Allah jugek, kite kne jge dan kasihi makhluk Allah yg lain. kalo tak suke jgn seksa.. berdosa!!

smpi di sini sahaja.. wan an.. babai.

~Wassalam~

3 comments:

prince aeril said...

mate ketumbit pon comel gak..hehe..
aah, ble tgh ade prob pon kalau tgk kucing main ngan kucing leh sejuk je hati kan..hehehe

Paradise Gal said...

hehe... thanks aeril.. kucing is the best,, yeah!!!

armouris said...

lagi info tentang ketumbit di SIHAT SELALU - Radang Punca Ketumbit