My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Friday, January 20, 2012

Tamat suda group therapy for social skills training 2011

Assalamualaikum

hai

Semalam bersamaan 19.1.2012 telah officially tamatnya group therapy yang telah melibatkan kerie dan dua lagi kawan kerie kat pusat perubatan UKM. Alhamdulillah. Semalam juga telah berlangsungnya majlis penutup beserta jamuan untuk meraikan participants dan juga therapists yang terlibat.

Basically modul program ni merangkumi topik-topik seperti awareness of feelings, problem solving skills, anger management, communication skills, assertive training dan lain-lain.

Therapists yang terlibat adalah psychologist trainees from UIAM iaitu kerie sendiri, liyana hisham dan juga Aisyah Ghazalan. Alhamdulillah sepanjang program ini berjalan, kitorang dapat bekerjasama dengan baik dan telah berjaya membantu peserta-peserta dengan memberi kesan yang baik sedikit sebanyak kepada mereka. Wahhh.. diorang cukup suke dengan therapists sampai request untuk buat lagi lepas ni. Tapi... sorry lah adik-adik ek.. kitorang da bis practicum. taktau lah kalo ade rezeki dapat keje kat hukm boleh la kitorang buat lagi n panggil korang lagi. :)

Kami di hari kejadian
Ni begambo dengan encik zakuan, supervisor kitorang
Di kesempatan kerie menulis entry ni, kerie nak ucapkan terima kasih kepada encik zakuan iaitu supervisor kitorang yang telah memberi peluang kepada kitorang untuk berpracticum dengan dia. dengan ini, kerie dpt pengalaman terlibat dengan group therapy yang banyak memberi inspirasi dan pengajaran kepada kerie. Terima kasih kepada Aisyah n Liyana sebab dapat menjadi team mate yang cool, masyuk dan best. kerie sayang same korang dua lah... heeee.... tapi yang paling utama ialah Allah almighty, everything happened to me because of HIM and I'm so grateful for that. My life is Yours, Allah almighty. Alhamdulillah ya RABB...


Alhamdulillah kerie berjaya menamatkan practicum kerie. Thanks to my parents and family for always  supporting me in whatever i do.love you!!!!!!!!


K lah thats all. da bis da. bai.

1 comment:

Unknown said...

kasi terapi untuk aku jugak