My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Tuesday, July 19, 2011

Sandal tercabut tapak la plak kan...

Bismillahirahirahmanirahim... :)

Assalamualaikum w.t.b...

hai..:)

Kerie nk cite hari ni kerie pg submit research proposal kerie kepada 3 readers yg bertanggungjawab untk membace dan memeriksa research proposal kerie, maklum la lg seminggu lagi kerie akan present n defend rp kerie for department level.. wahhh... serius nervous gils.. huhuhu.. tapi x kesah la, kene hentam pon hentam la, yg pntg da lepas.

gmbr ni diamik sebelom kerie menapak.. pki kononye da habes comel, skali sandal plk tercabut tapak..(-.-')
Untk pg submit kpd 3 readers yg berkenaan, kerie kne menapak nyot nyot nyot dari bilik kerie ke centre yg mengambil mse lebih kurang 15 menet la jugak kan. nk di jadikan cerita, sedang kerie duk khusyuk musyuk menapak.. tibe mse untk kerie melangkah ke alam tangga. kerie pon naik satu demi satu ank tangga, skali kerie dgr bunyik semacam je dari arah sandal kerie... keletak keletuk keletak keletuk.. kuat semacam.. haih, ape bende la yg bising sgt ni? memekak je.. kerie pon cek kt kst kerie. lahhhhh... rupe nye sandal yg kerie pki sudah nyawa-nyawa ikan nk tercabut tapak. hampagas btol la. Kerie terasa malu sndirian.. ape lg.. dgn perlahan2 mengheret kasut terbabit smbil buat muke cover paling cool di alam semesta.

kerie menyeret sandal terbabit smpi kt tmpt ktorang salu lepak dgn geng2 mafia kerie, x silap kerie kt situ ade selipar org buat untk amik air smbhyg, kononye nk rembat kejap la selipar tu.. skali ade org gune plk tempat ktorang tu, n kerie x leh msk. nsb baik jpe tunku saraa, geng kerie gak.. dia suggest beli selipar kt shop. ohh.. dpt la selipar berwarna pink bling bling (-.-') untk menyelemat kn keadaan. ok la.. tp melayang gak la duit. da la nk berjimat cermat jiwa selamat nih.. aigoooo... sandal lame terus kerie tohok lam tong sampah..

ni la selipar azimat berduri yg kerie beli td. kerie mmg suke kaler2 mcm aci jiran sebelah ni.. yinadeyyy!!!
dengan menggunekn selipar sakti dan ajaib terbabit, kerie telah berjaya menghantar 3 copies rp kerie kpd readers terbabit. Alhamdulillah...

k la, that's all for now. will update again soon.. ;) thanks readers!!!

Wassalam

1 comment:

prince aeril said...

biase la kak dugaan.. ape2 pon mesti da lega sb da selamat hantar..hehe..gud luck present nanti k.. do the best.. :)