My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Thursday, February 2, 2012

Gambar baby Finaz Yunus, pembaca berita tv al-hijrah

Assalamualaikum

Hai..

Akhirnya kerie dapat jugak melawat baby kawan kerie yang telah dilahirkan 3 bulan lepas. Comel sangat baby dia. geram kerie tengok. Huhu.. da lah suke senyum. Hidung mancung. Mulut comel macam mummy dia. Haih.. bile lah nak ade baby sendiri. :P jom tengok gambar baby finaz yunus jom..

Sebelom tu jom tengok gambar finaz yunus n hubby dia... combination yang tepat sehingga membentuk baby wildan yang cukup sempurna rupa dan sifat serta comel sangat2.. subhanallah.

Saleh + Finaz = Raikhan Wildan

Alolo... tak berkelip mata dia memandang lampu tu.. Comelnye.

Si kecil hensem menjadi tarikan gadis-gadis yang belom beranak.
k lah sampai di sini saje cerita kerie. Bai. :)

2 comments:

~Filzati Zulkepli~ said...

mak dengan ayahnya pun dah hensem jelita, anaknya mestila ikut jugak. hikhik. nanti kak kerie post pic anak kak kerie pulak kan? ^_~

mykhalis said...

rezeki.. lagi bertambah comel kalau kena dengan corakkannya