My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Friday, February 24, 2012

Mimpi bercinta dengan anak raja.

Assalamualaikum

Hai...

huhu.. kenapa lah tajuk entry kali ni macam tableh bla je. Hoh. ni tajuk macam gadis-gadis cite dongeng. anak raja mane plak lah yang kerie mimpikan. hu.. macam satu benda yang mustahil je. tableh terima dek akal. :(

Tp kan.. kerie nak soal korang ni.. best tak mimpi bercinta dengan anak raja? agak2 best tak? jawapanye best giler.. rase taknak bangun dari tido. wahahaha. Dah lah anak raja tu kacak, sangat friendly, caring serta beriman. Yang kerie ingat dalam mimpi tu, dia sangat lah menghormati ayah kerie. dan dia bersolat jemaah dengan ayah kerie.

Nak patung arnab nih.. :P
Dalam mimpi tu, mule-mule kerie yang ushar2 dia dulu (kpd yang berkenaan dalam hidup kerie betol-betol, ni cuma mimpi, tak curang oke, tak kire)  pastu.. dia cam bagi respon baik punye. Ok STOPPPPP!!! no more story. its private n confidential. Mimpi angan-angan mat jenin yang sememangnye takkan jadi kenyataan.

Tapi basically mimpi tu memang macam fairy tale. sebab kerie terlibat dalam pengembaraan menyelamat kan salah sorang ahli keluarga putera raja tu. ekeke. bongok punye mimpi. sedar-sedar da pukul 11 pagi. woiii.. aku ade kerja nak buat ler. sib baik kerie tengah coti-coti malaysia tak salah kerie tak sembahyang subuh. :P

Sudah la putera dalam mimpi, hanya ingauan saje semua itu. tidak mungkin ia menjadi kenyataan.. terima kasih kerana muncul dalam mimpi kerie. Bai.


P/s: putera raja itu bukan dari kalangan mat saleh tetapi dia adalah putera raja melayu yang hidup zaman kini. :) sangat hensem (ala.. malu ahh.. >__<)

3 comments:

JIJI YU said...

aku bukan putera raja yang kau idamkan namun aku berusaha menjadi putera agama yang sejati

~Filzati Zulkepli~ said...

ok sokong komen jiji kat atas ni ! (^3^)

cahaya iman said...

ni namanya x lame lagi nak kawen la tu.. :D