My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Monday, August 29, 2011

Salam aidilfitri dari kerie.

Assalamualaikum, 

Hai..

"Tiba masa nya berhari raya... Muslimin dan Muslimat sembahyang bersama. Lalalala"

Wah.. hati riang semacam jek. ape ke hal?? nak raya lah weh. raya!!!! hehe.. senyum sokmo mengenang kan raya. Bukanye sebab ape sgt pon, sebab boleh makan dengan lahapnye rendang, ketupat, lemang, lontong, kuih jem tart dan sebagainye. yelah.. kerie mang buloq pon. suke makan. patut lah gemuk. huh. T_T

Mari kite berjiwang2 ucap selamat hari raya sesame insan nak??

Di kesempatan ini, kerie selaku pemilik blog yang tak fames dan tak cun mane pon nak ucap Selamat hari raya kat sume2 pemilik blogger yang lain, termasuk yang fames-fames, yang cun-cun, yang fashionista, yang baik hati, yang tak bape cun tapi suke pasan cun.. opppss..terkutuk plak. ekekeke.. sorry sorry sorry, jangan marah. meh kerie cakap mintak maaf k.

Mintak maaf zahir dan batin. semoga raya tahun ni lebih bermakna dan membawa kegembiraan kepada korang semua. Jangan sibuk main mercun, jangan sibuk makan banyak sampai sakit perut.. jangan jangan!! itu bukan tujuan kite beraya. Tujuan kite adalah untuk menyambut hari kemenangan umat Islam dengan cara yang sederhana dan menggembirakan. Jangan lupe bertakbir dan ucap lah alhamdulillah. Semoga bertemu lagi kite dengan ramadhan yang akan dtg. Amin.


K lah. tu je segmen hari raya dari kerie untuk rini. sok lusa tengok la kerie upload gambar raya. kerie rase blogger2 lain pon mesti upload jugek. tak sabar nak nonton.. so sile pakai baju raya cantik dan bergambar ala model ye kawan2 semua. skang ni semua orang leh jadi model. gemuk ke pendek ke kurus ke panjang ke sume boleh. jangan risau. kerie tau ramai pompuan melayu bertudung kat sane teringin nak jadi model. so amik kesempatan ni untuk memodel kan diri korang sendiri oke. Selamat hari raya aidilfitri. :)

2 comments:

amirul iman said...

selamat hari raye.
have fun during raya nnt okay. ! :)

Bidadari Syurga said...

sayapun... maaf zahir dan batin...