My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Wednesday, September 21, 2011

Muka buku bermuka baru, jadi satu isu plak.

Assalamualaikum

hai..

Hari ni nak buat entry lagi. nak cite pasal muka buku yang sememangnye menjadi kepentingan bagi orang-orang pada mase kini. tapi bagi kerie biase-biase aje. kerie takde la ketagih dengan muka buku tu. cuma addicted je.. muahahahaha. tak lah. sebenarnye kerie bese-bese je, takde la menggigil kalo tak bukak muka buku tu sehari ke dua hari ke. cool je.

Err.. hari ni semua orang duk bising pung pang pung pang cakap muka buke da bertukar wajah. gamaknye baru lepas buat plactic surgery lah kan. ramai yang tak suke muka buku yang baru. tapi kerie ok je. apehal la nak bising-bising.. bukanye boleh menyebabkan kematian pon fb betukar wajah. huh.. lelame korang biase ler. nak melatah tak sabo-sabo. kot kalo ade org mati sbb fb da tuka muke baru, takpe la jugak nk melatah. pastu takleh tahan, siap post kt status fb pening pale la tengok wajah baru fb. orang da pakai servis dia, mesti lah dia nak buat pembaharuan. takkan ler nak static je macam tu. takyah duk bising-bising ler... huh.. ok ape fb yang baru. takde masalah pon. tak pening sampai nak pengsan pon. huhu.. ape da sume ini? tak logic sungguh perbahasan mereka sume ni.

Baikla taknak meledak kan lagi emosi yang tak pasal-pasal nak melebih2 ni. cau dulu. thanks sbb bace. pesanan ringkas sebelom bla: " tak yah nak kondem benda baru. manusia ni memang ade satu keupayaan iaitu keupayaan adaptasi. tak payah bebel bising-bising. adapt suda benda baru. bukan mati pon."

Bai.

5 comments:

Faz_cs said...

mula2 perasan fb dah berubah td...tp, wat don't know je...sbb xde la menyerabutkan sgt...tp, dah org bgtau cara nk kembali kpd fb lama...cs cuba jela...hehe

Umie Artoqiemie said...

aku ok je.. aku agak jakun melihat ade ticker disebelah kanan.. suke haha

kura said...

ala ala. nnt lama lama biasa la dgn layout baru fb. culteresyok je heheh

Liyana Zahim said...

Tak bes la kerie.. Sbb jd cam serabut.. Pahni nk wat akaun frenster la smule.. Muahaahhahahaoooo..

syakey said...

fesbuk masa kini sgt sesuai utk para stalker. HAHA