My precious kitties

PitaPata Cat tickers

Monday, October 10, 2011

My sister's convocation day 8 Oct 2011

Assalamualaikum,

hai...

Hari sabtu lepas bersamaan dengan lapan october, kerie telah pegi menyemakkan diri kat majlis convocation kakak kerie kat UIAM. wahhh.. best nye dia da convo. da dapat da masters degree.. huhu.. nak jugek nak jugek nak jugek!!! uwaaa.. kerie lambat lagi sebab skang ni baru tergedek-gedek nak practicum. huk huk huk. semoga kerie menyusul convo tahun depan. doa kan kerie tau.

entry ni kerie nak tayang gambar sekitar majlis convo akak kerie. tapi gambar akak kerie takde kot.. sebabnye kerie nak bia tuan empunya badan yang upload gambar dia sendiri. dia pon ade blog sendiri gak. nnt kerie upload lebih-lebih, jadi mcm da basi plak, sakit perut kang orang tengok. uhu.

ni mase kerie nak pilih bunga untuk akak kerie. 
:)
dayang-dayang yang mengiringi dan menggembirakan convi girl..: P
masing-masing pegang bunga.. :)

convo girl da kua.. baba plak hilang. toomok tengah call baba. 
ini kazen kitorang yang convo pada hari yang same. dari kiri, mami hon, faisal, uncle jamil n baba.
k lah.. tu je gambar yang kerie nak tayang. k bye. :)

1 comment:

JIJI YU said...

skema wook muke kezen ko